12 Kasım 2008 Çarşamba

islami ezgi sözleri

kor yüreğim
Yare selam götüren turnam vuruldu
Ne yaman hallerdeyim

Dağlar geçit verin
Bulutlar yol gösterin
Gülistanda güller soldu
Yar selamın gelmez oldu
Ah gülüm yanar yüreğim

Vay beni vaylar beni demirler eritir.
Yangında kor yüreğim

GARİP SEVDA
Bağrımdan alevler geçti gidiyor
Küllerim savrulur dumanı tütmez
Aşk yolu senindir sende bitiyor
Ne yapsam bu sevda başımdan gitmez

Düşmüşüm bir garip sevdaya
Yanmışım ateşi aşkınla
Al beni sevdanın koynuna
Sultanım cananım

Her mevsim kederli her mevsim durgun
Umutlar kederli umutlar yorgun
Bu yürek tek sana hep sana vurgun
Ne yapsam bu sevda başımdan gitmez
***Hem güler, hem ağlarız.
Bazen neşeliyiz, bazen kederli
Bazen efkar demleriz
Hiç belli olmaz ki dünyanın hali
Yine de ümit eyleriz

İnsanoğlu bu, olur mu dengi
Halden hale girmeli
Dünya hali bu, tutmaz hiç rengi
İnadına dönmeli

Hiç bozma keyfini, düz tut yüreğini
Dünya hali değil mi
Hiç üzme kendini, kullan verileni
Dünya hali besbelli

Bazen konuşkanız, bazen de suskun
Bazen hesap yaparız
Hiç belli olmaz ki dünyanın hali
Hem güler, hem ağlarız...

Aykut Kuşkaya
__________________
Ya Hayy
Bir gece kanatlandım
Yükseldim semalara
Anladım ve gördüm ki
Her şeyde tek bir imza
Ya Hayy

Göz kırpan yıldızlar
Anlatırlar her gece
Fısıldarlar durmaksızın
Sadece iki hece
Ya hayy

Her baharda topraktan
Uyanırlar sürur ile
Kainat ilan eder
Aşk ile iki hece
Ya hayy

Yeniçağ

******
Bu karanlık dünyanın aydınlık çocukları
Zannetmeyin hüznünüz sürecek ömür boyu

Kapkaranlık dünyanın karanlık insanları
Sanmayın ki zulmünüz sürer bir ömür boyu

Gün gelir semadan uzanır bir kutlu el
Duyulur gür bir nida nur ile dolar her yer

Biranda karanlık boğulur ve yok olur
Gökkuşağının eteği çareye yol olur

Her bir renk ayrı bir tat ayrı birer his olur
Cennet kokan baharın şarkısı duyulur

Gece biter gün doğar aydınlanır ufuklar
Dalga dalga yükselir seher vakti dualar

Yeniçağ
*******
Ağla sen güzel çocuk gözlerin şahit olsun
Gözyaşınla ıslanan ellerin şahit olsun

Çok yakın güzel günler bir kez daha ufka bak
Hep semaya açtığın ellerin şahit olsun

Şahit olsun kainat alemler şahit olsun
Titreyen sesin ile yüreğin şahit olsun

Yürü sen güzel çocuk sokaklar şahit olsun
Seni mahzun bırakan bu tarih şahit olsun
*******
Toz duman buralar
Durulmadı sular
Kan revan her yer
Sen gittiğinden beri

Yolunu bekler dururum
Burada bir başıma
Yok arayanım soranım
Ölümüne yalnızım

Gel ! Tutayım elinden
Işığın geçsin gözlerinden bana

Gel ! Tutayım elinden
Şefaat eyle dualarınla bana

Seni özledim çok zamandır çaresiz
Muhtacım nuruna, dünyam güneşsiz

Gölgelerde kaldım Sensiz
Yer siyah gök siyah
Ondört zaman evvelinde
Kaldı renkler

Gölgelerde kaldım Sensiz
Müjdelerden bir haber ve
Bunca zaman sonrasında
Bir nefes ver

*******
Kaçıncı göz yaşım dolan gözümde
Geceler içimde yanıyor şimdi
Umudum tükendi gurbet elinde
Uykularım benden kaçıyor şimdi

Geçmez günler geçmez aylar
geçmez zaman
Ne olurdu bu baharda yanımda olsan
Şimdi sen yoksun gönül bahçemde
Şarkılar sustu nağmelerde

Artık son vuruşları kalbimin
Dem vuruyor hazan ve ölüm
Bir defa daha bakabilmek içindi ardından
Giden son vapurun gözlerimdeki umut ve hüzün
Şimdi sadece Üsküdar da süzülen
martılar anlıyor beni yalnızlığımı
ve öylece gidişini

M.Cihat
**********

Sen yoksan firakınla
Yanar özler yanar gözler
Sen yoksan firaridir
Divanedir solar yüzler

Gül sultan el-aman halimiz pek yaman
Gül sultan gül sultan merhamet diler bu can

Sen yoksan hazan olur
Viran olur susar diller
Tek derman sözün olur
Deva bulur açar güller

M.Cihat
************
Sırtında bir eski hırka
Ellerin de nasır
Bir dost geldi gurbet elden
Yüzünde kahır

Can dedim canan dedi
Dost dedim dostum dedi
Kal dedim kalmam dedi
kalmam dedi kalmam dedi

Yar dedim yaren dedi
Sev dedim sevmem dedi
Gül dedim gülmem dedi
Gayrı gülmem gülmem dedi

Sözünde bir dertli türkü
Gözlerinde hüzün
Bir dost geldi gurbet elden
Özünde özün

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR