11 Aralık 2008 Perşembe

EY ŞEHADET

EY ŞEHADET

Herkese uğradın sen bana küsülümüsün?
Bir coğuna göz kırptın bana yeminlimisin?
Ben senin aşkin ile kavrulurken burada
Ey Şehadet sen bana neden nazlar edersin?

Bilsem ki ne zamana denk gelecek o gelişin
Damat gibi hazırlanır güzelce süslenirdim...
Kanımı toplardım tam fışkıracağı yerden
Ey sehadet sen benim askimsin can özümsün...

Ey Şehadet kurtuluş azadelik sendedir
İzzet, şeref, ar, namus yolunun üstündedir
Kanımın fışkırması gelişine müjdedir
Ey Şehadet cabuk gel! bana getir müjdemi!

Ahde sadık olanlar evliya enbiyalar,
Gözlerini kirpmadan sana talip oldular
Bir gülü koklar gibi haz ile kokladılar
Ey Şehadet cabuk gel! bana getir müjdemi...

Gerçi her isteyene nasip olmadıysada,
Duam şudur Rabbimden "nasip olsun banada!"
Nasip olsun yarabbim bu aşkla yananlara...
Şehadet kokusuyla bütün küfrü devirir..

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR