22 Ekim 2008 Çarşamba

nurlar yağar

nurlar yağar

Seni ister canım ya RESULALLAH
Bir sensin sultanım ya HABİBALLAH
Şefaat eyle bu asi mücrime
Çoğaldı isyanım ya HABİBALLAH

Nurlar yağar ravzasına
Ol kubbe-i hadrasına
Yanıyoruz sevdasına
Ahmedim Mahmudum nur Muhammed Mustafam
Ahmedim Mahmudum Muhamedül eminim

Ben bülbül-i zarım sen eyle medet
Bu yüzden figanım ya RESULALLAH
Hasretle beklerim vuslar deminim
Hiç dinmez hicranım ya NEBİALLAH

Nurlar yağar ravzasına
Ol kubbe-i havdrazına
Yanıyoruz sevdasına
Ahmedim Mahmudum nur Muhammed Mustafam
Ahmedim Mahmudum Muhammedül eminim

Boyanmışım candan nar-ı hasret
Kalmadı imkanım ya RESULLAH
Aleme rahmetsin lütfet kerem eyle
Sensiz perişanım ya NEBİALLAH

Nurlar yağar yağar ravzasına
Ol kubbe-i hadrasına
Yanıyoruz sevdasına
Ahmedim Mahmudum nur Muhammed Mustafam
Ahmedim Mahmudum Muhammedül eminim

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR