11 Aralık 2008 Perşembe

HASRET KAFESİ

HASRET KAFESİ

Hasret kafesindeki düşüncelerim
Yürüyün kardeşim diyarına
Ümit yellerinde sevda güvercinim
Neyler şehidim inci tahtına

Söyleyiin ona kardeşin özler seni
Konuğu olduğum düşlerinin
İkram edermiş sana hasretlerini
Billuru olduğum gözlerinin


Ah diyor deyin ah bende olabilsem
Şimdi kardeşimin yanında
Sarılsam ona ve yüzüm sürebilsem
Komşu olabilsem inci tahtında........

Ömer Karaoğlu

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR