16 Haziran 2009 Salı

ParaBabası İnternetten para kazanmanın en kolay yo

ParaBabası
DAHA ÖNCE İNTERNETTEN BİNLERCE DOLAR KAZANANAN İNSANLARI DUYDUNMU?
EMİNİMKİ DUYMUŞSUNDUR...

(www.OnlinePara.net 'in kurucusundan yeni bir ürün "ParaBabası")

ParaBabasI Box

Ülkemizde çok bilinmemesine rağmen, dünyada milyonlarca insan evinde bilgisayarının başında günde sadece 1-2 saat çalışarak aylık onbinlerce dolar kazanmaktadır. İngilizce “home-business” diye tabir edilen işler vasıtasıyla artık birçok kişi evinin rahatlığında, patron veya müdür stresi yaşamadan çalışmaktadır. Hem az çalışıp, hem de çok kazanan bu insanlar kendilerine ve ailelelerine daha çok vakit ayırabilmektedirler.

Üniversiteden yeni mezun olduğum bir dönemde “home-business” yani ev-iş olarak çalışan bir insanla tanıştım. O güne kadar, birçok iş başvurusu yapmış, değişik işlerde çalışmıştım. Ancak çalıştığım hiçbir iş beni maddi olarak tatmin etmiyordu. Günde 10-11 saat çalışmak, hatta birçok defa mesaiiye kalmak ve karşılığında sadece temel ihtiyaçlarımı karşılamaya yeten bir maaş.

ParaBabası

“Home-Business” olarak çalışan yabancı bir insanla tanışmam bütün hayatımı değiştirdi. Kendisi günde sadece 1-2 saatini bilgisayarının başında geçirerek aylık $30,000 kazanıyordu. Ben ise 11 saat çalışmaya karşılık sadece $1,000. Üstelik nerdeyse tüm günümü bilgisayar başında geçiriyordum.

Kendisinden bana yardımcı olmasını ve bildiklerini öğretmesini istedim. Bana, internetten para kazanabilmeyi öğrenmem için çeşitli İngilizce kaynaklar önerdi. Arkadaşımın bana önerdiği kaynakların hepsini okudum. Her yeni kaynağı okudukça kendimi “home-business” yani ev-iş konusunda daha çok geliştiriyordum ve kazancım sürekli olarak artıyordu.

Aşağıda, bu işe yeni başladığım dönemlerdeki kazancımı görebilirsiniz...



Nihayet bu konuda artık bir profesyonel olmuştum ve kendi yöntemlerimi geliştiriyordum. Geliştirdiğim yöntemleri kısa vadede kazançlı yöntemler ve uzun vadede kazançlı yöntemler, az kazandıran yöntemler ve çok kazandıran yöntemler olarak kategorilere sokuyordum.

Tabii bu arada kazançlarım da sürekli olarak artıyordu.





Peki Sonra..?

“Home-Business” konusunda iyice profesyonel olduktan sonra kullandığım sistemleri daha kolay hale getirmeye başladım. Böylece aynı anda birçok tekniği kullanıp kazançlarımı katlıyordum. Ancak bu da bana yeterli gelmemişti. Daha çok kazanmak için sistemleri otomatikleştirmem gerekiyordu. Yani ben hiçbirşey yapmadan sürekli para kazanıyor olmalıydım.

ParaBabası

Sonunda bütün metodları en ince ayrıntılarına kadar tektek analiz ettim. Analizimin sonunda yanlış yaptığım bazı yerlerin olduğunu farkettim. Amerika Birleşik Devletleri’nde “home-business” işlerinin kurucu babalarıya temasa geçtim ve onlardan da yardımlar aldım.

Artık internetten para kazanma tekniklerini hem çok kolaylaştırmıştım, hem otomatikleştirmiştim, hem de kuruğum sistemlerden elde ettiğim kazançlarımı katlamıştım.

Şimdi öğrendiklerimi benim gibi “home-business” çalışmak isteyenlere öğretme zamanıydı...

İşte bu yüzden sizler için “ParaBabası” isimli bu ürünü hazırladım.

Hazırladığım bu üründe internetten nasıl para kazanacağınızı çok kolay bir şekilde öğreneceksiniz. “ParaBabası ” nın en iyi tarafı, sıradan bir internet kullanıcısını bile usta bir internet pazarlamacısına dönüştürebilmesidir. Bahsettiğim teknikleri kullanmak o kadar kolay ki bu işten süratle para kazanmaya başladıkça siz bile kendinize inanamayacaksınız.

Artık bu üründen öğreneceğiniz teknikler sayesinde internette boş boş chat yapmaktansa, binlerce dolar kazanacaksınız, üstelik hiç vakit kabetmeden yani hemen para kazanmaya başlayabileceksiniz.

Google - eBay - Facebook

Programı alan ilk 100 kişiye para kazanmaya hazır websitesi kurulumu hediye edeceğim. Böylece "ParaBabası"nda anlattıklarımı anında kendi websiteniz üzerinde uygulamaya koyabileceksiniz.



“ParaBabası” nda öğreneceğiniz teknikler kesinlikle reklam oku para kazan, yada arkadaşını üye yap para kazan tarzı aslında kullanıcılarına hiç para kazandırmayan ve vakit kaybı olan tekniklerden oluşmamaktadır. Bu üründe anlattığım teknikler, Amerika’daki birçok üniversitede birebir ders konusu olan tekniklerdir.

“ParaBabası” isimli üründe, sizelere direkt olarak hiç sermaye sahibi olmadan internet üzerinde satış yapabilmeyi ve buradan komisyon kazanmayı öğreteceğim. Yani buradaki teknikleri kullanarak, sanki bir emlak danışmanı gibi yada borsa brokerı gibi çalışmayı öğreneceksiniz. Kurduğunuz sistemler otomatik olarak çalışacak. Size düşen sadece bankaya gidip kazandığınız parayı tahsil etmek olacak ve birde daha çok para kazanmak için yeni yeni sistemler oluşturmak olacak.

İnternet üzerinden para kazanacak o kadar çok metod varki, para kazanmanın sınırı tamamen sizsiniz. Yani bu ürüne sahip olduktan sonra kendiniz de yeni yeni metodlar geliştirebiliceksiniz.

ParaBabası

Yukarıda da söylediğim gibi “ParaBabası”nın kullanımı son derece kolaydır. Sıradan bir internet kullanıcısı bile bu üründe anlattığım teknikleri kolayca uygulayabilir. Burada size düşen tek şey, e-kitapta anlattığım metodları iyice okumak, sizler için özel olarak hazırladığım videoları dikkatlice izlemek.

“ParaBabası” nda anlatılan teknikleri yerliyerince uygulamanız durumunda sizinde geliriniz aşağıdaki gibi olabilir.

Kanıt2





Belki birçok kişi buradaki rakamları ömründe asla kazanamayacağını zannedebilir. Evet bu doğru. Eğer sıradan işlerde sıradan insanlar gibi çalşırsanız bu rakamları asla kazanamazsınız. Ancak sizlerde benim gibi yeniliklere açık biri iseniz yukarıda gördüğünüz rakamlardan çok daha fazlasını bile kazanmanız mümkün.

Peki “ParaBabası ”nda neler anlatıyorum?

Aslında, “ParaBabası” nda anlattıklarım hepinizin günlük hayatında defalarca kullandığı ama onlardan para kazanmanın hiç aklınıza gelmediği yöntemler. Örneğin, hepimiz Google’da günde en az 8-10 defa birşeyleri ararız ama bu aramalardan para kazanmayı düşünmeyiz, yada hepimizin Facebook hesabı vardır ama buradan hiç para kazanmayız. İşte, “ParaBabası”nda buralardan para kazanmayı öğreneceksiniz. Daha önce kurmuş olduğumwww.OnlinePara.netisimli websitemde sizlerle birçok “home-business” iş yöntemini bedava olarak paylaştım.

“ParaBabası” nda ise www.OnlinePara.net ‘te anlatmış olduğum yöntemlerin çok daha sert halini göreceksiniz. Bu üründe www.OnlinePara.net ‘te sizlerle paylaşmış olduğum metodların dibine kadar inip işin bütün inceliklerini, bütün taktiklerini öğreneceksiniz.

ParaBabası

“ParaBabası”nda gereksiz ve para kazandırmayan hiçbir yöntem görmeyeceksiniz. Anlattıklarımı daha kolay anlamanız için sizlere birçok video hazırladım. Sadece o videoları izlemeniz bile size çok para kazanacağınız yöntemler öğretecek.

Birçok kişinin pazarlama konusunda son derece zayıf olduğunu bildiğim için sizlere değeri $220 olan kullanıma hazır öldürücü satış-pazarlama yazıları hazırladım. Yine, birçok kişinin İngilizce’sinin olmadığını bildiğim için İngilizce yazılmış satış-pazarlama yazıları hazırladım. Yani hiç İngilizce bilmeden yurtdışına bile satış yapabileceksiniz. Ne kadar güzel değil mi?

Bir website kurmayı hayal bile edemeyenler, burada öğrendikleriyle aylık binlerce dolar kazandıran websiteleri kurabilecekler üstelik hiçbir webmasterlık bilgisine ihtiyaç duymadan. Hazır websitesi bulunanlar, ellerindeki para kazanmayan websitelerini para makinesine dönüştürebilecekler. Üstelik çok az emek harcayarak..

Programı alan ilk 100 kişiye para kazanmaya hazır websitesini ücretsiz olarak vereceğim. Böylece hiçbirşey yapmadan anında para kazanmaya başlayacaksınız.

İnternetten para kazanmak ile hiç ilgisi olmayıp tek derdi, websitesine ziyaretçi kazandırmak isteyenler bile bu üründen fayadalanabilirler. Çünkü “ParaBabası” isimli bu üründe $100 değerindeki en büyük gizli silahlarımdan olan bedava ziyaretçi bulabilme yöntemlerimide “bonus” olarak vereceğim.

ParaBabası

“ParaBabası” isimli bu ürünü hemen alman karşılığında değeri tam $722 olan 7 adet bonusa ücretsiz olarak sahip olacaksın...

NOT: Eğer "ParaBabası" nı almak istiyorsan acele etmelisin çünkü kısa bir süre sonra aşağıda ücresiz olarak verdiğim bu bonusları, daha sonra para ile vereceğim...

BONUS#1. “ParaBabası”nın gelecekteki bütün güncellemelerinden ücretsiz yararlanma:Böylece ben yeni metodlar keşfettikçe sende bunlardan ücretsiz olarak yararlanabileceksin. ($47)

BONUS#2. Anında Para Kazanma Metodu:Bu metod sayesinde ürünü aldıktan 30dk sonra bile para kazanmaya başlayabilirsin üstelik websitesi kurmadan. ($70)

BONUS#3. Bedava Website Trafiği Sağlama Rehberi:Bu rehber ile websitene ziyaretçi çekmek için aylık yüzlerce dolar ödemekten kurtulacaksın ve websiteni bir para makinesine dönüştüreceksin. ($100)

BONUS#4. Kullanıma Hazır İngilizce ve Türkçe Satış Yazıları:Hazırlamış olduğum İngilizce ve Türkçe satış yazıları ile İngilizce bilmeden dahi yurtdışına anında ürün satmaya başlayabilirsin. Yapacağın satışlar karşısında gelirini sadece Türkiye'den değil tün dünyadan sağlaycaksın. ($220)

BONUS#5. Detaylı Video Anlatımları: Size özel olarak hazırlamış olduğum video görüntüleri ile hiçbir ayrıntıyı atlamadan internetten para kazanmak ile ilgili herşeyi öğreneceksiniz. ($95)

BONUS#6. eBay gibi Açık Arttırma Sitelerinden Para Kazanmak: Niş pazarlama yöntemleriyle açık arttırma sitelerinden binlerce dolar kazanmayı öğreneceksiniz. ($50)

BONUS#7. Para Kazanmaya Hazır Website Kurulumu: Evet yanlış duymadınız; hostunuza sizin satış linklerinizden oluşan para kazanmaya hazır website kurulumu hediye ediyorum. Bu websitesiyle anında para kazanmaya başlayabileceksiniz! ($140)



ŞİMDİ ÖNÜNDE 2 SEÇENEK VAR...

YA BURADA OKUDUKLARINI YOK FARZEDİP ZENGİN OLMA HAYALİYLE MUTLU HAYATINA DEVAM EDERSİN.

YA DA HAYATINI DEĞİŞTİRECEK BU ÜRÜNE BEDAVA VERDİĞİM BONUSLARI VE İNDİRİMLİ FİYATI İLE SAHİP OLUP HAYALLERİNE ULAŞMA İMKANI YAKALARSIN...

KARAR SENİN....





NORMAL FİYATI $297

KISA BİR SÜRE İÇİN

89TL

Sipariş Vermek İçin?

" ParaBabası" sahip olabilmek için ödemenizi kredi kartıyla yapabilirsiniz. Ödeme yapacağınız websitesi SSL güvenlik sertifikalıdır ve taksit imkanı sağlamaktadır.

ParaBabası Box

PARABABASI'nı Güvenli Link Üzerinden Satın Almak İçin Tıklayın.


Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra sistemin sizi yönlendireceği sayfadan "PARABABASI" na size özel şifreyle anında ulaşabilirsiniz..!









Şerafettin Arslan
E-Mail: parababasi@parababasi.net
E-Mail2: onlinepara@onlinepara.net

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR