29 Eylül 2008 Pazartesi

ALLAH, ALLAH DİYE YANDIM

Allah, Allah Diye Yandım

" ALLAH, ALLAH DİYE YANDIM " /... İlâhi

Nice yerleri gezdim ben, hem de pek çok yer dolaştım
Ne yollar kat ettim, deryalar geçtim, dağları aştım

Doğru yollarımı şaştım, bazen yanlışa bulaştım
Her yol sonunda sen vardın, her sonda sana ulaştım

Hem dünyayı mekân sandım, hem de kör nefse aldandım
Sanki haram lokmaları, ecel şerbetine bandım

Bir garip kul, garip candım, ben hep hataya dayandım
Nasıl yanlışlara kandım, nasıl karaya boyandım

Mübarek zemzemin içtim, Rabbim nurunla yıkandım
Huşu-yla kendimden geçtim, gaflet, uykudan uyandım

Çünkü, çünkü ben bir kuldum, çünkü, çünkü bir insandım
Rabbim bir sana inandım, Allah, Allah diye yandım

Her derdime sen ilâcım, zikrinle diner her acım
Sensin sen tek ihtiyacım, çünkü ben sana muhtacım

Her bir melânet zuhuru, sende buldum ben huzuru
Allah, Allah diye yandım, çünkü bir sana muhtacım

Refah TORLAK / RETOR

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR