29 Eylül 2008 Pazartesi

ARAFAT

ARAFAT (A.Ö)

Bugün benim içim yanar
Yüreğimde yaram kanar
Bu gönüller kimi anar...
Arafata çıkar beni..

Çıkar beni seyranına
Sar o gönül devranına
Arafata çıkmak güzel
Hayran oldum heryanına

Beyaz ihramı giyeyim
Budur benim tek dileyim
Orada dile geleyim
Arafata çıkar beni

Çıkar gönül dile gelsin
Yüreğime yeller essin
Esip bu bağrımı delsin
Arafata çıkar beni

Arafat Dağı

Arafat dağıda
bir yüce dağdır
İnanın peygamber
ölmedi sağdır

ravzasına vardım
gülistan bağdır
seni ziyarete geldim efendim
bir nazzar almaya geldim efendim

sana gelir iken
beni görmüşler
yolumun üstüne pusu kurmuşlar

hain nefsim
can evimden vurmuşlar
bu nefsin elinden
bıktım efendim
bir nazar almaya geldim efendim

sana gelir iken kolum kırıldı
çok ağladım
gözüm yaşı sel oldu

hain nefsim şeytan ile bir oldu
bu nefsin elinden
medet efendim
bir nazar almaya geldim efendim

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR