29 Eylül 2008 Pazartesi

ask meydaninda asr-ı saadet

ask meydaninda

Hz. Bekir dilinde zikir,(2)
daima sükür efendim Ask meydaninda.(2)

Hz.Ömer belinde kemer,(2)
Hû deyip döner efendim Ask meydaninda.(2)

Hz.Osman cami-il kur'an,(2)
Her zaman okur efendim Ask meydaninda.(2)

Hz.Ali süphesiz veli,(2)
Allah'in arslan efendim Cenk meydaninda.(2)

asr-ı saadet

arıyorum asr-ı saadetin devrinii

ashabı kehfin yanında olmak istiyorum

ben karanlık bu devirde eşiğine başımı koymak vesenin için ağlamak ve erimek istiyorum


her gece avuç açıp hıçkırıp dua etmek

meleklerle tespih edip onlarla secde etmek

ve yine havz-ı kevser içerek rahmetine kavuşmak

yada bir taaaş bir toprak bir hiç olmak istiyorum


cefa ile sabrı birlikte ver allahım

yanıp kavrulsam bile şeytana uymayayım

hz.eyyup gibi yara olsada her yanım

sen daima dayanaksın sen daima vuslatımmm.

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR