29 Eylül 2008 Pazartesi

ARAFATA ÇIKAR BENİ1 ARAYI ARAYI

ARAFATA ÇIKAR BENİ1

BUGÜN BENİM İÇİM YANAR
YÜREĞİMDE YARAM KANAR
BU GÖNÜL MEKKEYİ ANAR
ARAFATA ÇIKAR BENİ

ÇIKAR BENİ SEYRANINA
SAR O GÖNÜL DEVRANINA
ARAFATA ÇIKMAK GÜZEL
HAYRAN KALDIM HER YANINA

BEYAZ İHRAMI GİYEYİM
BUDUR BENİ TEK DİLEĞİM
ORADA DİLE GELEYİM
ARAFATA ÇIKAR BENİ

ARAYI ARAYI

arayı arayı bulsam izini
izinin tozuna sürsem yüzümü
hak nasip eylese görsem yüzünü
ya MUHAMMED canım arzular seni

bir mübarek sefer olsada gitsem
kabe yollarında tozlara batsam
hub cemalini bir kez olsun düşümde görsemi
ya MUHAMMED canım arzular seni

zerrece kalmadı kalbimde hile
sıdk ile girmişim ben bu hak yola
ebu bekir ömer osman da bile
ya MUHAMMED canım arzlar seni

ali ve hasan hüseyin anda
sevdası gönlümde muhabbet anda
yarın mahşer günü hak divanda
ya MUHAMMED canım arzular seni

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR