30 Eylül 2008 Salı

AZAPTAYIM ANNECİĞİM AZAT EYLE Babam

AZAPTAYIM ANNECİĞİM

Çok incittim annem seni ne olur affeyle beni
Şişliyorlar dillerimi azaptayım anneciğim
Helal eyle haklarını ne olur duy feryadımı
Hakkını helal edersen kaldırırlar azabımı


Annem gurban olam sana müjdeler verdiler bana
Rüyanda gördün halimi helal ettin bana
Azabımı kaldırdılar ışıklarımı yaktılar
Nurlar ile donattılar cennetteyim anneciğim

Acımı kaldırdın benden Rabbim razı olsun senden
Öyle mesudum yerimden sefadayım anneciğim
Anlat halim ibret olsun anne ayağı öpülsün
Yerin yurdun cennet olsun ferahtayım anneciğimmm
******
AZAT EYLE AZAT EYLE

Allah�ım sen bir can verdin
Kıymetini bilemedim
Mahşer günü huzurunda
Cevabını veremedim
Hu, hu yarab hu, hu Allah
Azat eyle bizi yarab

İnsan oğlu bir gaflette
Haram yedi ne niyetle
Para verdi faiz aldı
Ne yaptığını bilemeden
Hu, hu yarab hu, hu Allah
Azat eyle bizi yarab

Akıl verdin fikir verdin
İnsana sen kıymet verdin
Muhammedi de gönderdin
Kıymetini bilemedik
Hu, hu yarab hu, hu Allah
Azat eyle bizi yarab

Asırlar geçse aradan
İslam için savaşan
Sağ elinde Kuran olan
Gelsin Allah huzuruna
Hu, hu yarab hu, hu Allah
Azat eyle bizi yarab

*****
babam

sen benim arkadaşım
sen benim kardeşimsin
sen benim herşeyimsin
babam babam

şimdi mezarındasın
kalbimin ortasındasın
beyaz kefeniyin içindesin
babam babam canım benim
****
babam benim adımı hasan hüseyin koymuş

babam benim adımı hasan hüseyin koymuş 2
sevgili peygamberim bu haberi tez duymuş

o gece rüyasında bir söz vermiş babama 2
bu sevgili yavrucak büyüyünce birazcık

rüyasına gelirim onu gül gibi severim
kucağıma alırım onunla hep oynarım 2

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR