21 Ekim 2008 Salı

kabustan bunalan rüyalarıma

kabustan bunalan rüyalarıma

ipekten saçını uçuran rüzgar
getirse bir tel banada getirse
yüzünden düşen o damla terlerin
düşse birtanesi de bana düşse

kabustan bunalan rüyalarıma
ay yüzlü simandan bir parça düşse
bırak isteyene yalancı yıldız
benim gecelerime gözlerin düşse

kabustan bunalan rüyalarıma
ay yüzlü simandan bir parça düşse
bırak isteyene yalancı yıldız
benim gecelerime gözlerin düşse

senin sevgin yeter sevgili bana
isterse alem beni hiç sevmesin
sen gül yüzüme başka şey istemem
isterse dünya benden nefret etsin

kabustan bunalan rüyalarıma
ay yüzlü simandan bir parça düşse
bırak isteyene yalancı yıldız
benim gecelerime gözlerin düşse

kabustan bunalan rüyalarıma
ay yüzlü simandan bir parça düşse
bırak isteyene yalancı yıldız
benim gecelerime gözlerin düşse

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR