22 Ekim 2008 Çarşamba

özledim seni

özledim seni

seni koruyan o yağmur bulutu
özledim seni nerdesin
kabenin yanındaki o çocuk
özledim seni nerdesin

nerdesin ay yüzlüm
nerdesin nur yüzlüm
nerdesin gül yüzlüm
nerdesin sultanım

gözler hep yollarda
ismin dudaklarda
ümmetin çok zorda
nerdesin sultanım

ağlıyor hala üzerimde
vaaz verdiğim o kutlu ağaç
ümmetin şu an sana çok muhtaç
gözler kapında nerdesinnn

nerdesin ay yüzlüm
nerdesin nur yüzlüm
nerdesin gül yüzlüm
nerdesin sultanımm


Özlemeye Başladım
Özlemeye başladım ben
Daha ondan ayrılmadan
Doyamadım kokusuna
Onu tam koklayamadan

Dayanırmı dayanırmı?
Buna can dayanırmı?
Sevgin ile doldu kalbim,
Ondan ayrı atarmı?


Bül güle aşık oldu
Kıskanmamak eldemiki
nbenim gülüm Muhammeddir
Aşık (aşk) olmamamak eldemiki

Ebu bekir Ömer Osman
Hz. Ali kardeştir
Ogüzelim kardeşliği
Kıskanmamak eldemiki

Doldu bu gözlerim doldu
Dolmaması eldemiki
Senin için ağlıyorum
Ağlamamak eldemiki

Grup İclal
M.Murat ÇOLAK
MD ve MIDI isteyen arkadaşlar bana ulaşsınlar
mucahidd@hotmail.com

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR