28 Kasım 2008 Cuma

BAS ORTULU VELI ILKOKULA ALINMADI

BAS ORTULU VELI ILKOKULA ALINMADI
Ayagi kirilan arkadasinin ricasi uzerine, kizinin veli toplantisi icin okula giden Leyla Akdag, basortulu oldugu gerekcesiyle okul kapisindan iceriye alinmadi...

Sariyer Bahcekoy'de bulunan Ozel Yuzyil İsil İlkogretim Okulu'nun kapisindan geri cevrilen Akdag, "Arkadasim Ceyda Akar, ayagi kirik oldugu icin benden yeni okula baslayan kizinin veli toplantisina katilmami istedi.

Ben de okula gittim. Ancak guvenlik gorevlisi kapali oldugum icin, prosedur geregi okula giremeyecegimi soyledi." diye konustu.

Soz konusu okula bir daha ayak bile basmayacagini belirten Akdag, "Universitelerde bu yasaga alistik; ama ilkogretim egitimi veren okulda veliye boyle bir yasak uygulandigina inanamiyorum." dedi.

Kizinin veli toplantisina gitmesini Leyla Akdag'dan rica eden Ceyda Akar ise, "Leyla telefonla aradi ve basi kapali oldugu icin okula alinmadigini soyledi. Saka yapiyor zannettim. İnanamadim. Cok uzgunum." dedi.

Sariyer Bahcekoy'deki okulun kapisindan geri donen Leyla Akdag, yasadigi soku hâlâ atlatamadigini dile getiriyor. Yasakci bir zihniyetin ilkogretim cocuklarini yetistirdigini soyleyen Akdag, "Boyle bir okul hangi zihniyetle bu kucucuk cocuklari yetistiriyor anlamadim. Yurtdisinda dahi boyle bir muamele gormedim." diye konustu.

Magdur veli Leyla Akdag'in esi Eyup Akdag ise, "Benim dunya gorusum esimle ayni. Ancak toplantiya ben gitseydim hicbir sey demeyeceklerdi. Cunku ben bir erkegim. Bu nasil bir esitlik anlayisi?" diyerek, esinin okula alinmamasina tepki gosterdi.

Yuzyil İsil Okullari'nda ilkogretim 1. sinif ogrencisi Togana Akar'in annesi Ceyda Akar, "Kizim ogretmenlerinden ve okulundan gayet memnun. Ancak boyle bir sey olmasi beni gercekten cok uzdu." diye konustu.

Olaydan sonra okul mudurunu arayan Akar, "Kendisi de olaydan dolayi cok uzgun oldugunu soyledi. 'Haberim olsa boyle bir ortamin olusmasina izin vermezdim' dedi. Ama boyle de bir prensipleri oldugunu ve baglama seklinden dolayi iceriye alinmadigini aktardi." dedi.

http://www.sariyerhaber.org/news_detail.php3?id=1049

NOT:O okul hangi okul ise derhal bu kanunsuz insanlık dışı uygulmayı yapan yrımcı bölücü memurlar hakkında yasal işlem yapılmalıdır!!!
Ulan siz kimi kimin okulundan kovuyorsunuz...Oralar bu milletin vergileri ile yapılmıyor mu be şerefsizler....(bir sitedeki okuyucu yorumu)

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR