25 Kasım 2008 Salı

Günlük örnekleri - günlük örneği - örnek günlük-

Günlük örnekleri - günlük örneği - örnek günlük-

*

Günlük 1

Trabzondayız günlük.Tabii,senin tabiatın gereğidir bu
ma aile geldik imajı yaratan cümlenin çoğulluğu.Esas
olan yalnızlık, dedemlerde kalmamı saymazsak.Sayar-
sak ooo neler oldu neler… Anlatamam görmen lazım.
Gerçi eşyanın tabiatı gereği o da mümkün değil ama
neyse;müjdemi isterim.Artık vazifeni yapabilirsin.Ne
mi? Günlük ulan günlük! Günlüklük.Biliyorum sayarsak
zararlı çıkacağım ama olsun sen işini yap.Zaten 3 yıldır
yazmıyorum sana, 4 yıllık üniversite kazandım,bugün
resmen 5 yıla çıktı,birazdan da 6 olacak. Saat canım
saat… Bütün hayatımı hem bozan hem de düzelten şey.
Zaman şehirden büyük burada.İstanbul’da tam aksi.
Üniversiteye gittiğimizde yetkili kişi de bunu farketmiş
olacak ki “git C cetvelini bul da gel” dedi. Amcamların
evinde kısa bir uykuda pek bir şey bulamadım. Açık
söyleyeyim; amcamla beraber aldığımız yeni kol
saatimin de bu hususta hiç faydasını göremedim.
Gördüğüm, şehrin bu saate de yenik düştüğü.Yalnızlık
demiştim ya,benimkisi halüsülasyon sebebi.Bir sürü
haleti ruhiye arasında dolaşırken sınıfını bulamamış
öğrencilerden duyduğum hep aynı ses:”Yoksa kazandık
mı lan?” Pek heveslenmeden hemen sınıfımı buldum.
Ders programını görünce kulaklarım çınlamaya
başladı. Daha kaç hazırlık sınıfı okuyacaktık. 2.’di bu
ve o an için çalışmayan duyu organlarımın sayısı.Yine
de çok şükür, temassızlık yoktu.Arkamdan omzuma
dokunan el “Çağlar” Turizm’in mola saatinin bittiğini
söylüyordu. İnşallah böyle sıkıcı mola saatleri hep
Çağlar’la biter. Turizm’e katkı olsun diye ikamet
etmeye gelmedik Trabzon’a. Zaten oruçlu oruçlu bir
muhabbet bir muhabbet meydana yürüdük. Yine de
zaman çok ağır geçiyordu. Ne diyeyim; inşallah en
kötü günümüz bundan iyi olur. İngilizcesi,
pre intermedia…

Günlük 2

2 ay 10 gün sonra günlük yazmayı hatırlayıp,faaliyete başlayacağım;ama gel de konuya bir göz ucuyla bak.Kalktım,

farkettim ki evimize dışarıdan nur yağıyor,apartman boşluğun-

dan da koku geliyor.Bedeldir dedik,katlandık.Bana hiç benze-

meyen Hababam Sınıfı’nın Müdürü kılıklı kardeşim Engin’e

git milliyet al dedik;onun gene sosyal demokratlığı tuttu,

Fanatik aldı.Aldığı gazetenin ismini solculara söylesen seni sol

şeritten atarlar.Neyse değiştir,git Milliyet al diyoruz,bimümkün

aldıramıyoruz,ama büyük tartışmalar,bağırışmalar ve ıstaka

fırlatmalardan sonra Engin’i bakkala yollayabildik.Kahvaltıdan

sonra tam ders çalışacaktım ki dışarıdan meşin yuvarlağın

sesi yankılandı.Dersten kaçak,durursak alçak olalım dedik ve

sahaya(sokağa) indik.Gençlerbirliği gibiyim.Koşuyorum,

mücadele ediyorum,çalım atıyorum ama skor tabelası bana

karşı devamlı nanik vaziyetinde.Aslında Türk futbolunun

sorunu da burada.Biz her şeyi yaparız,çok koşarız,ama elin

Rooney’i tek dokunuşla topu kaleye yollar.Demek ki çağımızın

futbol anlayışı topu koşturmaktır.Eve geldim,şekerpare ve

kemalpaşa tatlılarını görünce AK Parti’nin ciddi bir açığını

yakalamış Deniz Baykal kadar sevindim ve de tatlıyı imha

ettim.Ziyade olsun.Allahım sen olmayana da ver!Sonra,

Manchester’ın İngiliz Ligi maçının ilk yarısını izledim.Fener’e

abaküsteki boncukların sayısı kadar gol atan takımdan eser

yok.İnsaf dedim ve 2 saat kadar uyudum.Uyandım,Trabzon’un

Beşiktaş’ı 1-0 yendiğini öğrendim.Maçı izledim.Beşiktaş’a

penaltısını vermeyen hakem onlara daha hesaplı 2 kırmızı

kart verdi.Buna karşılık Beşiktaşlı futbolcular niye sinirlendiler

anlayamadım!Yönetici Kıvanç Oktay,Vicente Del Bosque’nin

takımda kalacağını ve suçu olmadığını söyledi.Bu Hoca

Fener’de olacaktı,6,02.10 üzeri 23 kere kovulmuştu.Beşiktaş’ı

3 vakte kadar 2.Lig’de görebiliriz.Maç muhabbetini bitirdikten

sonra müzik setini alıp odaya geçtim,bir yandan da Felsefe

kitabı okuyorum.Ama şu soruya Felsefe bile yanıt veremez:

Yanınızda”Sen benden gittin gideli” şarkısı çalarken Felsefe

Kitabı okumanın bir anlamı var mı?
Kaynak: blogcu.com

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR