27 Kasım 2008 Perşembe

Canım Öğretmenim

Canım Öğretmenim

Ben bilemezdim ne a-yı ne b-yi
Kısa zamanda söktüm alfabeyi
Bana öğreten ablayı ağbeyi
Ayım güneşim canım öğretmenim

Merhemi gizde tarifli yazılar;
Gönül hastayken çekilen sızılar.
Böyle başladı en temel arzular
Derdim telaşım canım öğretmenim

Bitmez nimettir kalbindeki şefkat
Aşk sinisiyle sundu bize kat kat
Anlık ta olsa asılmayan surat
Sevincim neşem canım öğretmenim

Dünya yöneten nice nice kullar
Neler öğretti onlara okullar
Saraylar oldu kumlarla çakıllar
Toprağım taşım canım öğretmenim

Erişmek için en kutlu düğüne
Yazıp çizildi dünlerden bugüne
Saygı sevgiyle, küçük büyüğüne
Islah edişim canım öğretmenim

Devirler gelmiş geçmiş bu alemde
Neler değişmiş en keskin kalemde
Bir bulunmuşuz neşede elemde
Gözümde yaşım canım öğretmenim

Kayıtsız nasıl seyredersen seyret
Dertler savaşlar haksızlıklara ret
Bir gün bize de etse de sirayet
Zinde duruşum! canım öğretmenim

Gecedeki ay gündüzdeki güneş
Ömrümüzce her daim yanan ateş
Gösterdikleri yol aydınlığa eş
Sönmez yanışım canım öğretmenim


ENGİN NAMLI 00:41 25.11.2007
www.antoloji.com/engin_namli
eleştiri-mesaj:enginnamli@hotmail.com

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR