28 Aralık 2008 Pazar

Filistinli gence şehadet haberi!

Filistinli gence şehadet haberi!
Filistinli gence şehadet haberi! 28 Aralık 2008 16:39

Türkiye'de tedavi olan Filistinli genç ağabeyinin şehadet haberiyle yıkıldı
yazı boyutu yazı boyutu arttır yazı boyutu azalt

İsrail'in Haziran 2007 tarihinde düzenlediği saldırılarda yaralanan ve Türkiye'de tedavi edilen Filsitin'li Mahmut Jarur, internette buluşarak görüntülü konuşmak için sözleştiği ağabeyinin şehadet haberiyle yıkıldı. Ağabeyinin İsrail bombaları sonucu şehit olduğu haberini annesinden alan Filistinli genç göz yaşlarına boğuldu.

İsrail'in Gazze Şeridi'ne düzenlediği son saldırılarda 280'den fazla Filistin'li hayatını kaybetmiş, 800'e yakını da yaralanmıştı. 2007 yılında yine İsrail'in düzenlediği saldırıda yaralanan Filistin'li Mahmut Jarur yaklaşık 8 ay önce İHH İnsani Yardım Vakfı tarafından tedavi için 60 Filistinli ile birlikte Türkiye'ye getirilmişti. Tedavi ve tüm ihtiyaçları yine İHH İnsani Yardım Vakfı tarafından karşılanan Mahmut Jarur, Başakşehir'de tutulan bir evde kalıyor.

Ağabeyi Ahmet Jarur'dan iki gün önce internette buluşmak için mail alan Mahmut, İsrail'in saldırıları üzerine dün Taksim'de yapılan yürüyüşe katıldıktan sonra, internet kafeye giderek ağabeyinin gelmesini bekledi. Saatlerce beklemesine rağmen ağabeyi Ahmet'in MSN adresinini açmaması üzerine korkan Mahmut Jarur, Gazze'deki ailesine ulaşmaya çalıştı. Evine telefon eden Mahmut'un ailesine ulaşma çabaları saatler sonra sonuç verdi. Ağabeyiyle konuşmak umudu ile telefonu açan Mahmut, kötü haberi alınca kahroldu.

Annesi ile konuşabildiğini söyleyen Mahmut Jarur, "Annemin üzgünce konuşuyordu. Ancak annem her zaman böyledir. Abimi istedim. Önce bana dışarıda olduğunu söyledi. Ama ben ısrar edince saldırılarda hayatını kaybettiğini söylemek zorunda kaldı." diyerek gözyaşlarına boğuldu.

Diğer ağabeyi Muhammed'in hayatından da endişe ettiğini dile getiren Mahmut Jarur, "Aileme soruyorum ama bir türlü bana birşey söylemiyorlar. Ne zaman arasam dışarıda diyorlar. Onun da hayatını kaybetmiş olmasından çok korkuyorum." ifadelerini kullanıyor.

İsrail'in saldırılarını kınayan ve dünyadan yardım isteyen Filistinli genç, tedavisi tamanlandıktan sonra ne olursa olsun ülkesine döneceğini ve ailesinin yanındaki yerini alacağını da dile getiriyor

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR