28 Aralık 2008 Pazar

sordum sarı çiceğe

sordu sarı çiceğe

Sordum sarı çiçeğe:
Benzin neden sarıdır?
Çiçek eydür derviş baba:
Ahım dağlar eritir

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Sizde ölüm varmıdır?
Çiçek eydür derviş baba:
Ölümsüz yer varmıdır

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Kışın nerde olursun?
Çiçek eydür derviş baba::
Kışın türab oluruz

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Tamuya girer misiz?
Çiçek eydür derviş baba:
Ol münkirler yeridir.

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Uçmağa girer misiz?
Çiçek eydür derviş baba:
Uçmak adem şehridir

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Gül sizin neniz olur?
Çiçek eydür derviş baba:
Gül Muhammed teridir

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Ademi bilir misiz?
Çiçek eydür derviş baba:
Adem binde birdir

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Kırkları bilir misiz?
Çiçek eydür derviş baba:
Kırklar Allah yâridir

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Rengin kandan alırsız?
Çiçek eydür derviş baba:
Ay ile gün nurudur

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Boynun neden eğridir?
Çiçek eydür derviş baba:
Kalbim Hakka doğrudur.

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Annen baban varmıdır?
Çiçek eydür derviş baba:
Annem babam topraktır

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Sen Kâ'be'yi gördün mü?
Çiçek eydür derviş baba:
Kâ'be Allah evidir

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Bahçene girsem nola?
Çiçek eydür derviş baba:
Kokla beni geri dur

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Sen sırat'ı gördün mü?
Çiçek eydür derviş baba:
Cümlenin ol yoludur

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Gözün niçin yaşlıdır?
Çiçek eydür derviş baba:
Bağrıcağım başlıdır

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah.

Sordum sarı çiçeğe:
Sen beni bilir misin?
Çiçek eydür derviş baba:
Sen Yunus değilmisin

Hak Lâ ilâhe illâllah,
Allah Lâ ilâhe illâllah

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR