25 Kasım 2008 Salı

Asker Ocağında Babalar Günü

Asker Ocağında Babalar Günü

Canım babacığım benim Ne çok isterdim bu sözlerimi Senin yüzüne söylemeyi Oysa yüzünü hiç göremedim Yetmiyor siyah beyaz bir askerlik resmi Sağlamıyor yüzündeki sıcaklığı hissetmemi Yüreğindeki baba şefkatini yansıtmıyor bana Resmindeki o çatık kaşların Doldurmuyor içimdeki derin boşluğu benim Biliyor musun, canım babacığım Büyükler beni hep sana benzetirler Babasından almış kaşını gözünü derler Bu yüzdendir her gece saatlerce aynaya bakışım Senin eşgalindir kendi gözlerimde aradığım İşte bu yüzdendir her gece gizli gizli ağlayışım Canım babacığım, bu yüzdendir hayallere dalışım Biliyor musun, canım babacığım Ben artık gündüzleri hiç ağlamıyorum Yasakladım kendime gündüzleri hayal kurmayı, ağlamayı Sana kızdığımdan değil asla, kırgın olduğumdan değil sana Pek belli etmese de, annem de çok üzülüyor bu hallerime Dalıp dalıp gidiyor gözleri uzaklara Uzun uzadıya dalıyor bir meçhule sessizce Gözleri dolup dolup taşıyor sonra İçine akıtıyor gamlı gamlı yaşlarını gizlice Biliyor musun, canım babacığım Bugün günlerden Babalar Günü’ymüş yine Bütün bölük çarşıya gitti bir coşku bir neşeyle Kimisi babasına ufak bir hediye alacakmış Kimisi de telefon, telgraf açacakmış Bense koğuşta yapayalnız, şiirler yazıyorum aklımca İçimde yer kalmadı dertlerimi dökmeye O yüzden ortak ediyorum kağıdı kalemi kendime Biliyor musun, canım babacığım Bir kerecik olsun saçlarımı okşamadın Elimden tutup çarşı pazar dolaştırmadın Çay bahçesinde oturup bir dondurma yiyemedik seninle Olmadı işte, olmadı bir aile fotoğrafımız bile Bir meşin topum, bir bisikletim bile olmadı, almadın Bir komando künyesi ardında hatıra diye bıraktığın Onun onurunu da hiç birşeye değişmem, yanlış anlama beni İçimi dökmek benimkisi, hüzünlerim sana Babalar Günü hediyesi Birde adını bıraktın bana ama bir kere olsun anmadın Bir yağlı düşman kurşununa teslim ettin bütün hayallerimi Seninle birlikte gömdüler sevinçlerimi, gençliğimi, geleceğimi Olsun, ben yine de çok seviyorum seni, gurur duyuyorum seninle Bu yüzden aynı bölgede yapıyorum askerliğimi Bu yüzden her nöbet saatinde kesiyorum sınırdaki dikenli telleri Sırf bu yüzden düşman topraklarına atıyorum her fırsatta kendimi Biliyorumki bizi ayırdığı gibi kavuşturacak olanda o yağlı mermi İşte o yüzden saymıyorum şafakları, beklemiyorum tezkeremi

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR