16 Aralık 2008 Salı

Barış Manço - Eğri Büğrü

Bana yolun seç diyorlar
Bozuk yolu seçer miyim
Eğri eğri doğru doğru

Seçemezsen geç diyorlar
Ben yolumdan geçer miyim
Eğri eğri doğru doğru

Kimi batı kimi doğu
Kuzey güney hepsi doğru
Kim seçer ki bozuk yolu
Eğri eğri doğru doğru

Benim yolum bana doğru
Hiç yolumdan döner miyim

Eğri eğri doğru doğru
Eğri büğrü ama yine de doğru

Bana yarin seç diyorlar
Vefasız yar seçer miyim
Eğri eğri doğru doğru

Seçemezsen geç diyorlar
Geç desen de geçer miyim
Eğri eğri doğru doğru

Kimi tatlı buğday tenli
Kimi mahmur dudu dilli
Kimi esmer nokta benli
Eğri eğri doğru doğru

Ben bulmuşum nazlı yari
Geç desen de geçer miyim

Eğri eğri doğru doğru
Eğri büğrü ama yine de doğru

Sevdiğini al diyorlar
Alsam bile yar yeter mi
Eğri eğri doğru doğru

Var yoluna git diyorlar
Bir yol ile iş biter mi
Eğri eğri doğru doğru

Bir karışta toprak gerek
Üstüne de kuru malı
Yar içinde oturmalı
Eğri eğri doğru doğru

Barış demek toprak demek
Ben kendimi verir miyim

Eğri büğrü ama yine de doğru

Barış demek toprak demek
Ben kendimi verir miyim

Eğri Büğrü ama yinede doğru

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR