11 Aralık 2008 Perşembe

GECE YOLCULARINA

GECE YOLCULARINA
Hesapların olmadığı bir zamandan geliyorum ben.
Matematiğin olmadığı bir zamandan
Menfaatin,çıkarın,bencilliğin olmadığı bir zamandan

Tek bir vucüd olmanın
Safları sık tutmanın
Ancak bizi güçlü tutacağı bilinen bir zamandangecenin ayaza çalan en zifiri anında uyanık kalmaya takatin
Akrebin yelkovanın olmadığı
Ama dimdik ayakta durulan bir vakitten geliyorum ben

Dostun düşmeden koluna girilen
Daklıya her zman hakkı verilen
Bülbüle gül derilen
Baykuşa diken örülen
Bir devirden geliyorum ben

Batıl denilen zail oluncaya
Karanlıklar aydınlığını buluncaya
Yapılanlardan Hak razı oluncaya kadar gözlerine uykuyu haram sayanların yanından geliyorum ben

Şimdi ağlama deme bana
Artık bitti . geçti gitti deme.
Değişti zaman değişti mekan alıştı gözler deme.
Ne de güze yakıştı sonu olmayan bir yarıştı zaten her şey yanlıştı deme!

Konuşamıyorsan sus
Yürüyemiyorsan dur
Bakamıyorsan kapat gözlerini
Ama bana sus deme

Durabildiğin kadar dur
Ve görme
Kapatıver gözlerini deme!!!
/ Gece Yolcuları [Mustafa Cihat]…

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR