11 Aralık 2008 Perşembe

Islandi Seccadem

Islandi Seccadem


Anlımı Secdeye Vurdum Agladım
Bu Aciz Canımı Hakka Adadım
Dünya Yalanımış ey gec anladım
Islandı Seccadem Gözyaslarımla
Dünya Yalanımış ey gec anladim
Islandı Seccadem Gözyaslarımla


Rukum Mevlayadır Secdem Mevlaya
Artık Hevesim yok Fani Dünyaya
Secdede Agladim Ben Doya
Doya Islandı Seccadem
Göz Yaslarimla Secde Agladım Ben Doya Doya
Islandi Seccadem Gözyaslarimla
Islandi Seccadem Gözyaslarimla


Serdim Seccademi kizgin
Cöllere akdi Gözyaslarim
Dündü Sellere Deva olamadim
Bunca Güllere
Islandi Seccadem Gözyaslarimla
Islandi Seccadem Gözyaslarimla


Rukum Mevlayadir Secdem Mevlaya
Artik Hevesim yok Fani Dünyaya
Secdede Agladim Ben Doya
Doya Islandi Seccadem
Göz Yaslarimla Secde Agladim Ben Doya Doya
Islandi Seccadem Gözyaslarimla
Islandi Seccadem Gözyaslarimla


Rızasın Almak Bana Yetiyor
Gönül ocagında dertler tutuyor
bir nefes alışta Ömür bitiyor


Islandi Seccadem Gözyaslarimla
Islandi Seccadem Gözyaslarimla


Rukum Mevlayadir Secdem Mevlaya
Artik Hevesim yok Fani Dünyaya
Secdede Agladim Ben Doya
Doya Islandı Seccadem
Göz Yaslarimla Secde Agladim Ben Doya Doya
Islandı Seccadem Gözyaslarimla
Islandı Seccadem Gözyaslarimla

mehmet seyitoğlu

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR