20 Aralık 2008 Cumartesi

Z

Z

Bağrış çığrış içinde uyanıyorum
Damla damla kaçırdığımız
Bir hayatı mahvetmenin eşiğinde
Belki boşuna terlenen
Belki bu çok öte

Gördüklerime inanamıyorum
Dehşet herşey dehşet içinde
Omuzlarıma vuruyor
Suçluyum nereye çevirsem başımı
Tüm çaresizlik bulutları
Dökmekte lanetini üstümüze

Düşünememek değil
Aynı zamanda tarifsiz bir korku
Ya kendine gelmezse

Sallanıyor aklını yitirmiş olacak
Sadece seyrediyorum çaresizim
Konuşuyorum ama saçma sapan
Bilemiyorum
Hiçbirşey bilmiyorum

Gün değişiyor
Sert rüzgarlarını bıraktığımız sahilden
Başa almak istiyorum herşeyi

Gözyaşları sesler çıkarsızlık
İçinde neyi yapacağımı bilemiyorum
Önce ve sonra karışıyor
Elim ayağım birbirine düşman
Halsizleşiyorum ama
Güçlü olmalıyım diyorum kendime
Gücüm sadece bana yetiyor
Ve anlatamıyorum

Bende ağlamak istiyorum
Haykırmak saatlerce
Ben de tükenmişliğin eşiğindeyim
Görünmeyen bu
Bende de bitiyor birşeyler
Zaman ilerledikçe
Kabus

Karanlık oda
Garip konuşmaları çarenin
Dört bir yana saldırdığı anlar
Hiçbirşey bulunamıyor
Düzenleyemiyoruz
Dağınığız ve
Çoktan beri dağıldık

Ya kendine gelmezse

Bir fırtına çıkıyor
Bedenimi içine alıyor
Savruluyorum
Çarpıyorum bir yerlere
Çürdükçe çürüyor etim
Düşüyorum düştükçe
Bir şeyler ayakta tutuyor
Ayaktayım ama
Çoktan yıkıldım

Çoktan...
Son harfi olmuşum alfebenin
X ve Y oturmuş bu üç bilinmeyenli denklem
Meğer benim için kurulmuş
Z.

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR