13 Nisan 2009 Pazartesi

15-22 NİSAN TURİZM HAFTASI PROGRAMI

15-22 NİSAN PAZARTESİ GÜNÜ SAAT 10.00’DEABUHARKENT ÇPL’DE
KUTLANACAK OLAN TURİZM HAFTASI PROGRAMIDIR.

Sayın Kaymakamım,
Sayın Garnizon Komutanım,
Sayın Belediye Başkanım,
Değerli Daire Amirleri,
Sevgili Öğretmenlerim ve Öğrenci Arkadaşlarım,

Her yıl 15-22 Nisan’da kutlanan turizm haftası çerçevesinde hazırlanan program nedeniyle burada toplanmış bulunmaktayız.
Hepiniz hoş geldiniz.

Program Arz Ediyorum.

1.Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın söylenmesi

2.Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Çok Programlı Lise Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Öğretmeni Seher Ermiş’in yapması

3.Muhammet YARANGÜME’ nin “Tabiat varlıklarının korunmasının turizme olumlu etkileri” konulu konuşmaları

4.İlçe kaymakamı Sn.Alaattin Aktaş’ın konuşmaları(Tensip buyururlarsa)

5.Ülkemizin turizm ve kültürünü tanıtıcı slayt gösterisi

6.Turizm haftası nedeniyle ilçemizde düzenlenen resim,şiir,kompozisyon yarışmasında 1.seçilen eserlerin okunması.

7.1.seçilenlere ödüllerinin verilmesi

8.Kapanış

1-Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu büyük önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve ebediyete intikal etmiş tüm şehitlerimiz için sizleri bir dakikalık saygı duruşuna ve ardından İstiklal Marşını söylemeye davet ediyorum.

2-Günün anlam ve önemini belirten konuşmalarını yapmak üzere Lise Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Seher ERMİŞ’i buraya davet ediyorum.

3-Şimdi ise ““Tabiat varlıklarının korunmasının turizme olumlu etkileri” konulu konuşmalarını yapmak üzere Muhammet YARANGÜME’yi mikrofona davet ediyorum.

4-Tensip buyururlarsa İlçe Kaymakamı Sayın Alaattin AKTAŞ’ı konuşma yapacaklardır. Arz ederim.

5-Lise Edebiyat Öğretmeni Halil AKPINAR tarafından hazırlanan Ülkemizin turizm ve kültürünü tanıtıcı slâyt gösterisi

6-Turizm haftası nedeniyle okullarımızda düzenlenen şiir ve kompozisyon yarışmasında dereceye giren eserler okunacaktır.
*Şiir yarışmasında 1. olan eseri ile Zafer İlköğretim Okulu 7-A sınıfı öğrencisi Efe ZEYBEK ‘i dinleyeceğiz.
*Kompozisyon dalındaki eserini okumak üzere Çok Programlı Lise 9/A sınıfı öğrencisi Ayşegül ÇETİN’i buraya davet ediyorum.

7-Şimdi “Turizm haftası” münasebetiyle okullarımızda düzenlenen resim,şiir,kompozisyon dalında 1. seçilenlere ödülleri verilecektir.

Resim dalında 1.seçilen Kamilpaşa İlköğretim Okulu Öğrencisi 3/A
Sınıfı öğrencisi Ömer DEMİRPOLAT’ı ve ona ödülünü vermek üzere Sayın Belediye Başkanı Fevzi UZUN’u buraya davet ediyorum.Arz ederim.

Şiir dalında 1. seçilen Zafer İlköğretim Okulu Öğrencisi 7/A
Sınıfı öğrencisi Efe ZEYBEK’i ve ona ödülünü vermek üzere Sayın Garnizon Komutanı ……………………………………….. buraya davet ediyorum.Arz ederim.

Kompozisyon dalında 1.seçilen Buharkent Çok Programlı Lisesi 9/A sınıfı öğrencisi Ayşegül ÇETİN’i ve ona ödülünü vermek üzere Sayın Kaymakamımız Alaattin AKTAŞ’ı buraya davet ediyorum.Arz ederim.

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR