9 Nisan 2009 Perşembe

EŞİNE SORUŞTURMA AÇAN MÜDÜRN ODASINI BASTI

EŞİNE SORUŞTURMA AÇAN MÜDÜRN ODASINI BASTI
Görevli binbaşıdan okula baskın
Görevli binbaşıdan okula baskın
Eşi hakkında soruşturma açıldığını öğrenen görevli Binbaşı Yusuf Yıldırım mesai sonrasında Tepebaşı İlçe Milli Eğitim Müdürü'nün odasını bastı.

Eskişehir'de, öğretmen eşi hakkında 'gizli kayıt, halkı askerlikten soğutmak, kin ve düşmanlığa tahrik'ten soruşturma açılan Binbaşı Yusuf Yıldırım, Milli Eğitim müdürünün odasını bastı.

Tepebaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Cemal Mümtaz Anadolu Öğretmen Lisesi'nde görevli resim öğretmeni Gül Yıldırım'ın 'görevini kötüye kullandığı, okuldaki öğretmenlerin konuşmalarını kaydettiği, öğrencilerini askerlikten soğuttuğu, halkı kin ve düşmanlığa sevk ettiği' iddiaları üzerine soruşturma başlattı. Eşi hakkında soruşturma açıldığını öğrenen 1. Hava Kuvvet Komutanlığı'nda görevli Binbaşı Yusuf Yıldırım mesai sonrasında Tepebaşı İlçe Milli Eğitim Müdürü'nün odasını bastı. Soruşturmanın iptal edilmesini isteyen Binbaşı Yıldırım, Milli Eğitim Müdürü T.E. ile o esnada odada ifadesi alınan ve olayı ihbar eden öğretmen E.A.'yı tehdit etti.

'Siz çözmezseniz ben çözmesini bilirim'

Binbaşı, Milli Eğitim Müdürü T.E.'ye "Eşim hakkında nasıl soruşturma açarsınız? Nasıl şikâyet dilekçesini kabul edip işleme koyarsınız? Olayı sen çözmezsen ben çözmesini bilirim." diyerek bir hakaret etti. Milli Eğitim Müdürü T.E. ise binbaşıya, "Kimse makamı böyle basamaz ve odamdaki kişilere karışamaz. Herkes sıkıntı ve taleplerini bana iletebilir." diyerek sakin olmasını istedi. Binbaşının makam odasının kapısını çarpıp, tehditler savurarak odadan ayrılmasının ardından Milli Eğitim müdürü bir tutanak hazırlayarak üst makamlara gönderdi. Binbaşının hakaret ve tehditlerine maruz kalan öğretmen E.A. da olayla ilgili avukatı aracılığıyla suç duyurusunda bulundu. Olayın doğru olduğunu söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ceylan, Gül Yıldırım hakkında değişik iddialarla ilgili halihazırda 3 soruşturmanın bulunduğunu ve bunların da devam ettiğini vurguladı.

ZAMAN

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR