1 Aralık 2008 Pazartesi

Ben bir öğretmenim!

Ben bir öğretmenim!

Ben bir öğretmenim!

Ben,

Ben bir öğretmenim,

Öğretmen…

Arkamda sevdiklerim, önümde de seveceklerim;

Öğrencilerim…

Aslında tanımadan bilmeden, hatta görmeden sevdiklerim;

Yürekten bağlandıklarım.



Ben bir öğretmenim,

Benim bir değil, iki değil, sayamayacağınız kadar çocuğum var aslında

Bazısı bir yaşında, bazısı on,

bazısı da…

Yaşı sorulmaz onlara...



Ben bir öğretmenim,

Gözünden anlarım anne gibi;

baba gibi çocuklarımın hâllerini...

Üzgün mü, kızgın mı,

Mutlu mu, sevinçli mi;

İçi içine sığmıyor mu?

Bir şey mi anlatacak,

Bir şey mi saklıyor?



Ben bir öğretmenim,

Sevgim dışımdadır benim…



Ben bir öğretmenim

Her şeyi arkada bırakıp

Bir kelime öğretmek için

Dağları tepeleri aşar yine de giderim…



Soba yakarım ısınmak için

Oduna kömüre elim değmemiş olsa bile…

Vazgeçerim kaloriferin soğukluğundan;

Parlayan gözlere bakar ısınırım…



Ben bir öğretmenim,

Öğrenci için,

Evet,

Öğrencim için;

gerekirse bu uğurda şehit bile düşerim…

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR