19 Aralık 2008 Cuma

SUÇ İŞLEMEDİK Kİ ÖZÜR DİLEYELİM

SUÇ İŞLEMEDİK Kİ ÖZÜR DİLEYELİM

ERMENİSTAN'DAN ÖZÜR DİLEYEN AYDINLARA SERT ÇIKTI
"Böyle bir sorun yok. Suç varsa işleyen.. Ne benim ne de milletimin böyle bir sorunu yok. Ülkelar arasındaki münasebetlerde Türkiye tavrını çok açık ortaya koymuştur. Gerek hava taşımacılığında adım atan iktidarımızdır. Gerekse akdamar adasındaki Ermeni kilisesinin restoresini yaparak dünyaya açan iktidarımızdır. Cumhurbaşkanımızın davete icabet ederek oraya gitmesi bir işarettir. Yazarlar çizerler böyle demiş diye buna uymak bunu kabul etmek bizim tarafımızdan kabul edilecek bir şey değildir. Desteklemiyorum ve bunun içinde yer almak istemiyorum. Suç işlemedik ki özür dileyelim. Bu yazar çizerleri anlamak istemiyorum. Sadece oratalığı karıştırmak ve atılan adımları terösine çevirmekten başka bir işe yaramaz."
3 ADAYI KONYA'DA AÇIKLAYACAK
"Yoğun şekilde üzerinde çalışıyoruz, bugün Konya'da mevcut arkadaşlarımızın bir kısmını açıklayacağız. Bugün Konya'da bu açıklamayı yapacağız. Pazar günü iki tanesini İstanbul'da yapacağız. Temayül yoklamaları ve araştırma raporları üzerinde çalışacağız. çalışmalarımızı tamamlayıp açıklamaya devam edeceğiz. Tabanımıza tamamıyla bunu anlatabilmek için halkımızın ve teşkilatımızın taleplerine cevap teşkil edecek yoklamaların sonucunu almak istiyoruz."
BUSH'A FIRLATILAN AYAKKABI
"Ayakkabı yaklaşımını doğru bulmuyorum. Gazetecinin en önemli gücü dili ve düşüncesidir. Onunla köşeye sıkıştırsaydı. Ben bunu asla doğru bulmuyorum.

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR