13 Mart 2009 Cuma

Ben jandarma komandoyum

Ben jandarma komandoyum
Dağlara yazdırdım adımı,
Hainler birkaç adım atımı,
Vatanıma adadım canımı,
Ben jandarma komandoyum.

Bu dağlar benden sorulur,
Kim demiş Mehmet yorulur,
Sınırı geçen hain vurulur,
Ben jandarma komandoyum.

Eşkiyanın korkulu rüyası,
Kalleşlerin baş belası,
Komandonun çok sert olur cezası,
Ben jandarma komandoyum.

Anam elim kınaladı,
Babam duayla yolladı,
Vatan millet uğurladı,
Ben jandarma komandoyum.

Bu dağlarda adımız var,
Vatan için andımız var,
İman ile hırsımız var,
Biz jandarma komandoyuz.

Sınırları kanla çizdik,
Nice yiğit canlar verdik,
Vatan dedik millet dedik,
Biz jandarma komandoyuz.

Biz korkusuz kartallarız,
Sınırlarda dağlardayız,
Hainleri hep haklarız,
Biz jandarma komandoyuz.

Yüreğimiz dolu iman,
Hainlere yoktur aman,
Ecdadımdan kaldı ferman,
Biz jandarma komandoyuz.


Ümüt Güngör

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR