30 Ocak 2009 Cuma

Zalime karşı hakkı haykırmak

Zalime karşı hakkı haykırmak
Cum, 30/01/2009 - 21:14 — Halil Erdem

Peygamber Efendimiz "Zalime karşı hakkı haykırmanın" cihad olduğunu ifade etmiştir.

Tayyip Erdoğan'ın tepkisini izlerken onu milli görüş hareketi içinde iken bir salon toplantısında konuşuyormuş gibi hissettim.

Yüreğimizden geçenleri,zalime karşı içimizden geçenleri Zalimlerin merkez üssü gibi planların yapıldığı Davos'ta bir bir söylediği cümlelerle ifade etmesi takdire şayandır.

Ben de milli görüş çizgisini seven,destekleyen,içinde olan bir kardeşiniz olarak Numan Kurtulmuş'un "Aslına dön" çağrılarının yerine ulaşması gibi algıladım.

Fakat artık söz bitmiştir.Bundan sonrası çok önemlidir.Tayyip Erdoğan dün yaptığı rest hareketi sonrası kendisini kınayan yahudi kuruluşlarından aldığı cesaret ödüllerini geri vermelidir.Bop eşbaşkanlığından istifa etmelidir.İsrail ile yapılan anaşmalarda ciddi bir tavır takınılarak iptal edilmelidir.Hamas lideri Halid Meşal TBMM'de konuşturulmalıdır.TSK'ya da bu konuda bir çeki düzen verme zamanı çoktan gelmiştir.Yapmamız gerekirken yapmadıklarımızdan sorumluyuz.

Şunu da biliyoruz ki ülkemizdeki askeri bürokratlardan bazılarının ağlama duvarlarında dua ettiği bir ülkede yaşıyoruz.

Gönül ferman dinlemiyor işte...Şunu da biliyoruz ki eski Büyük Doğu ve Milli Görüş kökleri ile Tayyib'imizin içlerinde fırtınaların koptuğu dünkü konuşmasında belli idi.Gece 3'e kadar izledim haber kanalarından İstanbul'da olsam karşılamaya da giderdim Filistin bayrakları ile...

Dün mücahid Erdoğan diye slogan attığımız yıllar aklıma geldi...tekrar o sloganımı atıyorum...

MÜCAHİD ERDOĞAN!!!

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR