25 Ocak 2009 Pazar

BBC, GAZZE'YE YARDIM FİLMİNİ YAYINLAMADI

BBC, GAZZE'YE YARDIM FİLMİNİ YAYINLAMADI

Haber: Bbc, Gazze'ye Yardım Filmini Yayınlamadı
Resmi büyütmek için tıklayın



İngiliz Devlet Kanalı Bbc, İngiltere'de Faaliyet Gösteren Disasters Emergency Committee (Acil Felaket Komisyonu) Tarafından Gazze'ye Yardım Amaçlı Hazırlanan Klibin Yayınlanmasını Reddetti.

İngiliz devlet kanalı BBC, İngiltere'de faaliyet gösteren ve bünyesinde çok sayıda yardım kuruluşunu bulunduran Disasters Emergency Committee (Acil Felaket Komisyonu) tarafından Gazze'ye yardım amaçlı hazırlanan klibin yayınlanmasını reddetti.

ITV, Sky Televizyonu ve BBC kanalı daha önce bir araya gelerek bu görüntünün kendi kanallarında yayınlanmaması konusunda karara vardıklarını açıklamıştı. Ancak baskılar üzerine ITV ve Channel 4 bu görüntünün kendi kanallarında yayınlanacağına karar verdiklerini bildirdi.

Sky Televizyonu görüntünün yayınlanması konusunda hala net bir karara varamadıklarını belirtirken, BBC ise tarafsızlığına gölge düşüreceği gerekçesiyle yayınlamayacaklarını açıkladı.

BBC'nin aldığı karara karşılık Stop the War Coalition örgütüne bağlı yaklaşık 200 kişi, kanalın merkez binası önünde protesto gösterisi düzenledi. Protesto gösterisinde konuşan bir yetkili, Gazze'deki insanlık dramına dikkat çekerek, insanların hayatlarının BBC'nin tarafsızlığından daha önemli olduğunu söyledi.

Yardım kuruluşları tarafından yapılan kısa klipte, Gazze'deki insanlık dramına dikkat çekilerek, ihtiyaç halinde olan insanlar için yardım toplanması amaçlanıyor.

(CİHAN)

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR