4 Mart 2009 Çarşamba

28 Şubatçı kartel "Şeyh" dedi ama...

28 Şubatçı kartel "Şeyh" dedi ama...
Yeni bir 28 Şubat çalışması yürüten ve hız kesmeden çalışmalarına devam eden kartel medyası, bir açılışta protokole ayrılan bölüme oturan vatandaşı "Protokole şeyh oturttular" dedi ama hem şahsın sıradan vatandaş hem de protokolden bile habersiz olduğu ortaya çıktı.


Manisa'daki Yakut Ağa Sıbyen Mektebi'nin açılış töreninde bir şeyhin protokole oturtulduğu yönündeki haber yalanlandı.

Milenyum Memurlar Derneği Başkanı Mehmet Yörük, açılış töreninde protokol koltuğuna yanlışlıkla oturan vatandaşın dile dolanmasını üzüntüyle karşıladıklarını söyledi.

Mehmet Yörük, "Bugün gazetelerde çıkan bazı haberler hoşumuza gitmedi. Çünkü protokolde oturan zatı tanımıyoruz. Kimin davet ettiğini de bilmiyoruz. Şu bir realite ki bu civarda bu tür insanlar var. Biz bu insanların çocuklarının modern Türkiye'yi tanıması ve modern eğitim almaları için bu tür okuma salonları ve eğitim merkezleri açıyoruz. İnsanlar zamanla bizim modern bir Türkiye oluşturmak için uğraştığımızı görecekler. Keşke medya organları bu tür haber yapmadan önce bize sorsalardı." dedi.

Yaşlı zatı fark ettiklerinde yaşlılığına hürmeten müdahale etmek istemediklerini ifade eden Yörük, "Kendisi zaten kameraları görünce rahatsız oldu ve kalktı. Tanışıklığımız da yok. Bu tür okuma salonları topluma faydalarıyla gündeme gelmesini istiyoruz. Burası daha önce tinercilerin, sokak çocuklarının mekanıydı. Biz şimdi o çocukları burada eğitim vermeye ve modern hayata kazandırmaya çalışıyoruz." diye konuştu.

Aslen Siirtli olan ve 20 yıldır Manisa'da yaşayan Mehmet Salih Saydan (45) ise köylüsü Ali Gültekin tarafından Yakut Ağa Sıbyen Mektebi'nin açılışına davet edildiğini söyledi.

Tarihi yapının, köylüsü Gültekin tarafından restore edildiğini belirten Saydan, "Buranın açılışına Bülent Arınç ve Vali Celalettin Güvenç'in gelip gelmeyeceklerinden bile haberim yoktu. Hayatımda ilk defa açılışa gittim. Ben 'birkaç kişi gelecek, kapıyı açacaklar' şeklinde biliyordum. Protokol nedir bilmem. Valiyi zaten tanımıyorum. Burayı restore eden köylüm Ali Gültekin beni kapıda karşıladı. Kalabalıktan rahatsız oldum. Beni Bülent Arınç ile tanıştırdı. Tokalaştık. Ve sonra beni gösterdikleri yere oturdum. Nefes almak için oturdum. Sonra arkaya geçtim. Kimse de buradan kalkmamı söylemedi. " şeklinde konuştu.

Yakın çevresi, Mehmet Salih Saydan'ın şeyh olmadığını, herhangi bir tarikat mensubu olmadığını, seyit olduğunu söyledi.

Milenyum Memurlar Derneği, yenileme çalışması yaptırdığı Yakut Ağa Sıbyen Mektebi'nin açılışını dün gerçekleştirmişti.

Törene Türkiye Büyük Millet Meclisi eski Başkanı ve AK Parti Milletvekili Bülent Arınç, Vali Celalettin Güvenç, Belediye Başkanı Bülent Kar, İl Milli Eğitim Müdürü Aziz Ersoy, İl Sağlık Müdürü Ziya Tay, Emniyet Müdürü Adem Aydemir, çok sayıda daire müdürü ve davetli katılmıştı.

(CİHAN)

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR