25 Ocak 2009 Pazar

Avrupa Filistin’i

Avrupa Filistin’i
Avrupa Filistin’i yüz yıl dönümünde savaşıyor
Avrupa’nın destekleme isteği hayata geçirilmiyor
Hangi güçleri dostluğa bari kullanılabiliyor
Sorusunu hep doğuruyor bu türde her savunu
Aklımın duvarına çarparak yüreğime düşüyor…

Avrupa Filistin’i Amerika karar duvarı kalesinde
Buna da bir güç diyerek eğlencelerine
İşgalci keyfiyet Terör varlığı benzemez Türkiye’de
Danışmak, acılarına, fikrine, Filistin’e
Acıttı, boğdu, olmadı su çare yutkunmaya sessizce

Yüz yıl, Tanrım, yüz yıl aralıksız bir ulus kanıyor
Acısına isyan duygusu elbet derin acıyor
Eğer elçilikse bir daha kötü, besbelli sızılıyor
Avrupa Filistin’i seni seviyorum ulus kutsallığınla
Çaresizce içime dua ediyorum, sevgim diye…

Yılana sarılma diliyorum sen yine de sevgili!
Türkiye’mde bu beklenen denilen çok kötü zehirli!
Yılana sarılma diliyorum Avrupa Filistin’i…
Acıdı beynim, içim, kaçıncı röportojlar bu dünyalarca
Yılana sarılma diliyorum sen yine de sevgili…

11 Kasım 2007… değerli Arafat ruhun şad olsun!
…………………...aziz şehit bugün ölüm yıldönümün
…………………....kabrin nur Filistin kutlu olsun!


Sevinç Kavuk

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR