6 Ocak 2009 Salı

Gazze'ye sıcak bir selam gönderin...

Gazze'ye sıcak bir selam gönderin...

Aylardır tüm sınırları kapatılarak, bırakın insani yardımı, insanlığın bile girmesine izin verilmeyen Gazze'nin bu sefer de göğünden bombalar yağdırılıyor. Bir halk tüm dünyanın gözleri önünde, açlığa, susuzluğa, ilaçsızlığa, elektiriksizliğe, yakıtsızlığa ve soğuğa terkediliyor. İsrail bombaları Gazze'nin yavaş ölümünü sadece çabuklaştırıyor. Gazze halkı sahipsizlikten ölüyor, ameliyatlar cep telefonu ışıklarında morfinsiz yapılıyor.


Gazze'nin yok edilme planına hiçbir zaman razı olmayan ve bundan sonra da olmayacak olan İHH İnsani Yardım Vakfı tüm imkanları ile, tüm imkansızlıklara, ambargolara ve engellere rağmen Gazze'ye yardım ulaştırmaya devam ediyor. Gazze'ye ilk giren yardım kuruluşu olan vakfımız ilk aşamada Gazze için ayırdığı 1 milyon YTL'lik yardım paketinden 200 bin YTL tutarında nakdi yardımı Gazze halkına dağıtırken, 400 bin YTL tutarında da tıbbi malzemeyi Gazze'nin acil ihtiyaç duyan hastanelerine ulaştırdı. Daha sonra Gazze'ye ikinci bir yardım ekibi daha gönderen İHH bu sefer de içinde ilaç, ameliyat malzemesi, ağrı kesici, sargı bezleri, iğneler vs. olan 5 tonluk tıbbi malzemeyi daha Gazze'de yaralılarla dolup taşan ve ellerinde artık ilaç kalmayan hastanelere teslim etti. İHH ayrıca içinde ilaç, konserve balık, şeker, çocuk bezi, süt tozu gibi temel gıda maddeleri bulunan bir kargo uçağını da Gazze'ye ulaştırılmak üzere Mısır’a göndermeye hazırlanıyor.

Gazze halkı için yapabileceğimiz bir yardım muhakkak vardır. Gazze'den yükselen feryada sessiz kalma, Gazze'nin hergün daha bir kısılan sesi huzurun değil, yok oluşun habercisidir.

İHH İnsani Yardım Vakfı
Adres: Büyük Karaman cd. Taylasan sk. No:3 Pk. 34230 Fatih / İstanbul
Telefon: +90 212 6312121 Faks: +90 212 6217051
Web: www.ihh.org.tr E-mail: info@ihh.org.tr

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR