24 Ocak 2009 Cumartesi

YARAB YARDIM eyle FİLİSTİN’E

YARAB YARDIM eyle FİLİSTİN’E
Çevirdiler dört bir yan
Çıkarmıyorlar ki dışarı
Yardımsız bırakma onları
Yarab yardım eyle Filistin’e

Düşmanın silahı kuvvetli
Bir olmuş, müşrik’ i, kâfiri
Yok, bunların dini, imanı
Yarab yardım eyle Filistin’e

Çoluk, çocuk, kadın demeden
Vicdansızca hepsin katleden
İnsanlıktan çıkmış gerçekten
Yarab yardım eyle Filistin’e

Yoktur ki elinde silahı
Elinde sadece taşları
Savunuyor dini, vatanı
Yarab yardım eyle Filistin’e

Zulüm baki değildir elbet
Azgınları yarab sen kahret
Masum yavrulara yardım et
Yarab yardım eyle Filistin’e

Hiç alma onun mallarını
Verme o zalime paranı
Öldürüyor kardeşlerini
Yarab yardım eyle Filistin’e

Bu bir imtihandır unutma
Allah yarın soracak sana
Hesabın veremezsin sonra
Yarab yardım eyle Filistin’e

Mehmet Ali derki kardeşim
Suskun durma aziz milletim
Mescidi aksa olmuş yetim
Yarab yardım eyle Filistin’e
12/01/2009


Mehmet Ali Semizoğlu

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR